Fast foward

Jag vill kunna spola fram tiden ungefär en månad då det i min perfekta värld är sol nästan varje dag, projektarbetet är klart och läxorna inlämnade. Då jag bara ska oroa mig över min studentklänning och vilka skor jag ska ha till.
När jag och Simfen ska till Liseberg och jag ska få med honom i karusellerna som snurrar, när ister och jag ska lura i parken var dag, när det blir en vana att ta en tisdagsöl efter skolan, när Simon,jag och company åker till köpenhamn och ser tiesto, när jag fyller nitton och helt plötsligt sjunger om studentens lyckliga dar...


För två somrar sen tog natti och maja studenten, de
var fint och dom var såhär glada. im gonna top that!

Kommentarer
Postat av: byaflya

Härligt! Jag längtar också till din student

2010-03-18 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0