I suppose that I should hold it in, but you excite my every cell

heyhejhey!
Den senaste tiden har jag inte varit för lat för att blogga, om nu någon bryr sig. Däremot så har jag BOTT på inkonst, spelat ärkeänglar och nästan brutit svanskotan, fått otaliga skratt och applåder, varit i Köpenhamn och sett Tiesto, suttit på The moose med Simon och danskar till 06.00 och jobbat på dagis.
Förra veckan var nog en sådan vecka som var en av de bästa i mitt liv även om man inte märkte det just då. Nu skulle jag gärna dit igen.
Till i Lördags när vi spelade och jag stack till Köpen.
Hursomhelst, idag har jag jobbat med barn i fyraårsåldern, arton stycken närmare bestämt. Fick även mitt jobb schema för hissen i sommar och så kom Micki en sväng och färgade mitt hår alldeles för mörkt!
Slovenerna har anlänt och shotat SCHLIVA och därför ligger nu pappa och snarkar i rummet bredvid och ja klockan är bara nio på kvällen! Imorgon kommer Ebli till mig vid nio snåret, då ska hon extenda mitt hår och få brunch av mig sen ska jag ta mig en solning och träffa Lottepuddingen för studentskivor. och på torsdag, ja då är det min tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0