Dont be a fool, wrap your tool

Jag bor hos Simon, och ändå saknar jag honom. Konstigt värre. Det är mest jobba jobba jobba och jag vill göra något riktigt romantiskt och riktigt fint med den finaste. Men imorgon börjar jag tjugo över sju och slutar två, då simmen börjar. Vi ses men vi ses inte. Nänu ska jag bädda hans säng och gå ut och mysa med Camilla i soffan!

För övrigt så har hela min familj åkt till Slovenien och allt jag tycks göra är att jobba och åka ner till Malmö några timmar någon dag för att hämta grejer. Pyttsan, efter nästa vecka ska jag äta jordgubbar varje dag, göra utflykter och ligga på stranden och steka satan i gatan varje dag för att pränta in i min skalle att Yollan det är sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0