Godmorgon!

Lördag morgon och till skillnad ifrån "normala" nittonåringar som sover just nu sitter jag klarvacken med ett pirr i magen på jobb. Pirret jag känner har ingenting o göra med att jag nyss öppnade hissen och väntar på min första kund, utan är mer bundet till nerviga handlingar jag ska utföra den kommande veckan.
På måndag ska jag och Sunni rida hennes hästar nere vid havet och ta ett hästdopp, detta känns ganska nervöst då jag ALDRIG gjort det förr och anar att jag kommer glida av i vattnet och hjälplöst kalla på Sunni när Peppe bestämmer sig för att han är livrädd för sand och drar iväg med mig längst med kusten.

Min andra nervositet är mer called for, då jag självmant i mars bestämde mig för att ge Simon bungy jump i födelsedagspresent, hoppar du så hoppar jag, skrev jag på kortet och det är alltså en vecka kvar till hoppet nu och jag ska googla hur många dödsfall som skett pga bungy jump om en minut!

Ikväll står det mellan fest i helsingborg på en skum trance båt eller en hederlig hemmafest i Malmö med Sune och glatt folk. vifårlase, ska försöka finna mig en klänning efter jobb här i helsingborgstad och sedan blire fest!

puss!



dagens sommarbild är ifrån Skanör härom dan me Skimme.
Obs, BLUNDA ISA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0