Jag bryr mig inte om hon behagar, jag gillar maten som hon lagar



Hej, här är jag vilsen i snön.
Yap, vägen från krokan som jag gick
tog en timme och snön förvirrade mig
så jag hamnade rätt så fel.

Dagens tanke:

Jag tror att män attraheras av tanken på en kvinna som kan sina saker i hemmet och kan ta hand om sin man. Jag har nämligen fått tämjligen många komplimanger av alla förträffliga män på mitt jobb denna veckan, dock hade jag uppskattat det mer om jag visste att jag inte såg ut som ett nyvaket freak med torra läppar, glajjor och en boll på huvudet. Det måste bara vara faktumet att jag serverar dem rykande hett kaffe och bullar efter deras lektioner som gör att de ens kan förmå sig att kalla mig "modell" en dag då jag vaknat halvsex efter att ha firat hundra dagar till studenten kvällen före.
Menmen, jokes on them, alla som känner mig vet att min enda speciallite är micro pop och inte ens det!

Topmodelnu, go eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0