Get it? got it!


En blöt kväll igår och en mrogon som får en att inse massvis. Tillexempel att somliga saker får man bara ta och släppa, skärpning och ett två tre så går vi vidare!
Inser även att det är dags att chilla, låta tankarna hoppa och skutta som de vill men vara den glada skit man alltid varit och som gett en de fina folket man har i sitt liv!
Inser att det kanskse ligger något i att dricka med måtta och att pressbyråns kanelbullar är godare idag än igår.
Nu ska jag jobba tio timmars pass, lägger kanske upp något skoj här sen om jag hittar nått.
Söka jobb på jobb får dagen gå till, och sen ska jag till Simmes lägenhet. Vi sov inte där igår för att båda glömde sina jobbgrejer hemma hos Kim & Milla, inte mig emot
att spendera ännu en natt på Ringstorp men nu är det time to move on!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0