So you think...


You can dance?
Tittar på finaste dansprogrammet och längtar tills dansen
börjar igen. Måste dock införskaffa mig nya jazzskor, balettskor
och en dräkt.
Sen ska jag vara Ante hack ihäl, även om jag hittills är den som
fotar när hon gör sina fräcka konster i hallen, jag bjuder kanske
på ett splitt då och då men det är ju inte så mycket att komma
med när man har gummikvinnan som lillasyster!

Om tre timmar börjar jag jobba och nu sitter jag ensam hos Sim
och surfelurar och funderar på att träna och sluta äta chipsen från igår....

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Klantway

Nehmeh Guh, no vart du föschnäll!

2010-09-05 @ 10:08:29
URL: http://antway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0