Inte helt positivt!

Ibland blir jag så himla arg på mig själv. Som idag tillexempel när jag innan jobb tänker för mig själv att jag antagligen inte kommer behöva min sköna arrivatjocketröja med mig till hissen idag.
Detta resulterade i att jag har suttit och frusit häcken av mig halva dagen, det är iskallt och regnar ute.
Nyss var jag uppe och tog en luring och utanför hissen sitter det en kille mitt i regnet på en bänk och ser ut att njuta något kopiöst....konstig typ. Fast jag gillar också regn ibland, bara inte när jag ska gå till bussen i ballerina skor och en t-shirt skjorta.
Har desperat försökt värma mig runt elementet i hissen och nu gör jag ett nytt försök att bli uppvärmd av datorn i mitt knä...går sådär bra.
Inte blir det mer dandy av att larmet börjat pipa igen och har gillat att göra det ända sedan jag gick på mitt skift.

Längtar hem till mat och lillen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0