Get on my horse!

Nu sitter jag på jobb och surfar rundor på olika ridskolor i Malmö, jag funderar nämligen starkt på att återuppta min gamla passion till hösten, denna gång med sällskap av Ebba och Isa. Och varför inte, man får underbara vänner i form av stora mysiga djur, man får motion på ett betydligt roligare sätt än att springa runt på en grusväg och det är otroligt mysigt att pyssla med de gosiga hästarna när man har ridit.
Det ända som talar emot vår ide är priset på ridlektionerna, det gör nog ett stort hål på mitt redan tomma konto...
Sen är ju dansen inte gratis den heller, menmen vi får la se hur det blir!

Idag är det lugnt och skönt på jobb och smarteyolls tog med sig tjocketröjan! Ikväll ska jag och Silfen ha en av våra söndag-söndagar och jag ska titta på Bridget Jones, den filmen går aldrig out of style tycker jag! Hon e för himla pinsam...
Minns när Micki och jag brukade titta på Bridgan på lördagskvällarna och nästan gråta när hon gjorde somliga av sina extrema ´pinsamheter, minns också när Micki lärde mig rida på ett stort metallrör på lekplatsen för att jag inte fick börja på ridning av mampap...

Aja, jag fick ju tillslut som jag ville och då var jag ju bara tolv, så nu när jag är nitton och sju år smartare borde det väl gå igen!

Nu ska jag äta min tacopaj och om tre timmar pallrar jag mig hem till simset

Peaceout!




All by herself...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0