16 to go!

Godmorgon Helsginborg!
Nu sitter jag i Simons lägenhet, kollar på Rachel Ray och har fortfarande inte börjat störa mig på hennes röst, samtidigt som jag snaskar på bullar.
Idag återvänder jag till Himmelsblå Malmöstad för att kolla lite kurser med Papi och ikväll väntar middag med mina favoritdamer från gamla klassen, ska bli mycket trevligt och gott, planerar att beställa den puligaste rätte på menyn nämligen!
Nu ska jag äta upp och möta Silf för att springa iväg till Ticket och fixa vår efterlängtade resa. Om allt går som det ska åker vi till Kreta om sexton dagar!
Nu tappade jag smulor i tangentbordet och ska springa ut i köket och hämta juice!

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0