Behovet av kläder...

växer sig starkare och alltför många halvdana outfits har paraderats fram av mig på senaste.
However shoppade jag loss i Isas hall igår och känner mig pånyttfödd.
Idag är det lördag, dagen efter fredag som var dagen då jag åkte till helsing och fick ett trevligt välkomnande på Gp.
Morgonen har spenderats i en stor säng med Mtv video awards.
NU sitter jag i Silfelurings rum och snart ska vi bege oss till HALMSTAD och  stöda De rödblåe jävlarna.

Sist jag var i Halmstad sprang jag därifrån med en halv absint och två vodkor och två vettskrämda vänner.
Lär vara vettskrämd denna omgången också, fotbolls huliganer har aldrig varit min cup of tea.

Hursomhelst ha en go lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0