Monolog

Jag är med barn. Ja, jag har gått över tiden tre månader. Ja, doktorn sa...Ja, jag har lämnat in prov. Men jag var försiktig, det var han som inte...Nejdå han tycker om mig. Om ni bara visste hur ledsen han är, helt förkrossad. Nej, han är inte ansvarslös han tog mig till och med till doktorn. Men jag klarar inte att ha barn. Jag måste ha abort. Nej, den här gången behåller jag det. Ja, ja jag behåller det. Jag förverkligar mig! Moderskap, Moderskap! Tredje månaden, fjärde månaden, femte månaden.
Igång med förberedande gymnastiska övningar för ett fint havandeskap! Ett, två, böj. Vågrörelse: rotera bålen! FLämta! ah ah! HUndandning aha aha ahah....LYfta knät, åh! BÖja, ah!...Rotera bålen! Bukandning, fuh...fuh...Slappna av ah...ah!
Brösten växer...ah ah! Magen växer ah ah! Det snurrar i huvet, ah! Svimningar oh, kväljningar, ooh, det rör sej! Fostret rör sej! Som vingslag! Det sparkar, Ah, Ah, ah hundandning...ah ah! Högt bukskrik. Ahah AHAAA uuhuhu ihh ehh Det föds...DET kommer!

Pallla palla äpplen vah.

Kommentarer
Postat av: istur

eeeh heh. jag har inte ens börjat, har heller inte valt låt. kul!

2009-05-22 @ 18:35:03
URL: http://benet.devote.se
Postat av: Anonym

hahaha sjukt fattigt och svårt ddetta va

2009-05-22 @ 18:53:48
Postat av: nicole

hahaha... hur fan orkar ni?

2009-05-23 @ 14:27:39
Postat av: hanan

alltså jag börjar känna att jag vill skita i musikalbajset, ööööverjobbigt att lära sig det. fan!

2009-05-23 @ 15:14:12
URL: http://hanio.blogspot.com/
Postat av: yollson

det är väl de som e grejen, man orkar inte. har känt samme saug. men måste nog

2009-05-23 @ 17:25:30
URL: http://yollster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0