våffeldagen



Idag vaknade jag och gjorde mig sådär lagom söt helt i onödan för när jag cyklat i det tortyrkalla men ändå soliga vädret till skolan hade vi ingen teaterlektion och när Isa sedan meddelade att man fick gratis våfflor på Gustav idag tyckte både jag, Isa och Ebba att det krockade med journalistiken så vi tog oss ledigt för att göra vår intervju och åkte till stan.
Våfflorna var en besvikelse så jag åt bara två, en med choklad och en med sylt och grädde.
Sen frös jag och cyklade hem invirad i Isas jacka som en smurf på min extremt långsamma cykel. Hemma somnade jag och sen bar det av till dansen där jag spenderade tre timmar.
Efter det åkte jag hem och då hade mamma lagat våfflor. Dom var godare hemma så jag åt sex stycken och nu är jag nyduschad nöjd och livet en fröjd.
Imorgon är det simning första lektionen och mina nio våfflor har bildat en festlig putmage...
GONATT

Kommentarer
Postat av: mama

Good job!!

2009-03-26 @ 21:27:34
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0