dag dagg dag. komsister komsi komsimon



  

Hej idag har jag lekt med min vän kameran som har fotat, mina fötter som har dansat, mina händer som har städat och mitt huvud som har funderat.
Nu leker jag visst med msn och itunes och myser i mitt rum.
Imorgon är det fredag då ska jag vuxet nog på utställning med Isa, och träffa lilleman och min efterlängtade storasyster som kommer hem över helgen.
Isa och jag smider planer, spännande dom är inte så vuxna dock men idag kom jag fram tilll att jag, som min pojkvän gärna konstaterar verkligen är sjutton år. En ålder som passar mig utmärkt då jag kan göra saker som man inte ska göra när man är över arton har blivit myndig och ska ta körkort osv.
Därför är det okej att det är ungefär tre månader kvar till the big bang helt okej.
Nu lämnar jag bloggen. Och gör nått vettigt kanske. pus




Kommentarer
Postat av: Anonym

yollsterbolltser, vi ses då imorgon min påhittiga sötnos. pussas :*

2009-03-05 @ 21:44:35
Postat av: yoli

de gör vi lilleman. puss!

2009-03-06 @ 07:25:00
Postat av: mama

Jag vill också va sjutton år!

2009-03-06 @ 14:37:06
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/
Postat av: yoli

men du blir snart sjuttio, ännu bättre!

ok sorry mama under bältet!

2009-03-06 @ 16:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0