sunny day



Av sol blir man glad, eller inte den arga tjejen som var den första jag mötte idag, men jag var glad iallafall.
Så, att solen har skinit hela dagen har varit top noch, och gjort att fittmaries lektioner och kulturhistoria provet kändes helt okej helt okej. Nu har jag nyss krängt ost & cucumber mackor och druckit kaffe som en riktig liten tant.
Så nu återstår det bara att samla håret i en knut och åka till baletten för att återvända hem utmattad ikväll och ägna mig åt underbar studering av Samhällets ekonomi.
Förhoppningsvis går dansen som på rosor och skulle det inte vara så, så har jag iallafall Micki med mig.
Ut i solen people och lyssna på U2 beautiful day, det funkar väl bäst en dag som denna!
fint som en prince och en cola på skolgården.
over and in. didnt see that coming ellerhur...shit vad det märks att jag e ensam hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0