Pusher- baby sitter

Hajmat.
Idag har jag varit i skolan hela dagen med en täppt näsa och vidrigt sötsug bärande på min extremt stora och tunga väska för att jag hade glömt nycklarna hemma denna torsdag. Till min förtret (ord jag aldrig använder) upptäckte jag nycklarna klirra till retfullt i min jackficka på hemvägen och jag hade allstså burit runt på dom mot min höft halva dagen ovetandes.
Eftermiddagen spenderades på ett mycket trevligt sätt hemma hos Micki men hon var dock ej närvarande, utan Lovelisa 2 år och Hannes 8 blev mina vänner och underhållning. Jag lagade makaroner, läste "nalle ska gå och lägga sig" tre gånger och tvättade lillan som hade målat sig själv över hela halsen och som med stora protester följde med mig in i badrummet för en skrubb omgång.
Sedan blev det ostmackor och varm choklad med mickis mamma när hon kom hem från jobbet, en utmärkt kombination till snön som anlände idag trots att jag vaknade till sol och tänkte ta vita tygskor på mig, dock vann stövlarna och tur var väl det för mitt raka hår hade hunnit bli ordentligt lockigt den korta vägen från bussen till mickis hus av snömassorna som föll på  min huvudknopp.
Mannen har åkt till kryssningen och finland och fest och penicillin och alkohol och halsfluss allt på en och samma gång och have fun baby och take care.

Ledig imorgon och ikväll ska jag dansa läsa kulturhistoria under the covers och äta upp salladen här bredvid mig.
Fyra födelsedagar ska även firas i helgen och Yoli ska infinna sig på alla av dem trots halsont.
Imorgon släpps U2 biljetterna och jag ska antagligen ej bli en av de lyckliga...däremot blir jag lycklig den andra maj på min födelsedag då jag återigen ska få se Enrique och call me a tool. JAG ÄLSKAR HONOM. som en stolt far som älskar sin bögiga son.

nu ska jag minnas vår dans till youtubelåtar. gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0