pallallla

Whatever it is för bug som har sjukat ner mannen i helsingborg har den även nått mig här i malmö och jag har snörvlat mig igenom dagen.
Korta små andetag, ont i magen och passande nog började det droppa från himlen när jag stod framför cykeln som skulle bära mig hem. Safe to say, tog jag bussen när jag såg dropparna som retfullt slingrade sig runt min cykelsadel och självdestruktivt föll ner på marken för att bli del av den pöl jag ställt mig och mina sneakers i...
Lång dag som egentligen inte är så lång och jag gör mig genom rossliga andetag redo för baletten.

      

Men vila får man göra när man ska dö, veckan bjuder på allt annat än barbent och mysbelysning.
Här ska pluggas kulturhistoria, passas barn, dansa jazz sisådär en fyra timar, baletten ska hinnas med. För att inte tala om helgen då det bjuds på middag på limhamn hos govän och en lördag då Emelie ännu en gång ska firas och det stort med hela klassen, och nu tänker jag inviga all denna stress med ett bad, fyra av ett leende och säga Woho looking foward to all this!

HAY kyra på mig!

Kommentarer
Postat av: caspar

mysiga bilder du!

2009-03-12 @ 20:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0