morsning

Såg nyss två tjejer i min ålder springa upp för kullen bakom huset iförda träningskläder och håret fladdrande i hästsvansar, så jag satte mig här vid datorn och med ett paket glass. Äter med en liten sked så känns det mindre, tips till alla!
Gott är det iallafall och bäst att fylla på för det blir tyvärr fisk till middag.
Idag har jag och isen flisen gått ärenden åt mig och vandrat runt i stan och strax ska jag krypa ner i ett bad och läsa kulturhistoria.
saknar min pojknutt lite men det är ändå gött o leva för jag känner lite att våren närmar sig!
Btw så borde det vara förbjudet för skolcafeterior att servera korv till lunch, det blir aldrig bra. nej korv ska endast äta i danmark i form av pölse, eller hemma i form av nått starkt och gott.
Nu ska jag drassa, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0