LYCKORUS

Det är inte ofta i livet man når en vändpunkt då man inser att somliga saker som man alltid förkastat faktiskt lönar sig och är bra för en. Här kommer mitt ögonöppnande moment som nyss inträffade.

Jag pluggar motvilligt som vanligt, men gör det åtminsone. Ögnar igenom nyheterna jag ska läsa upp för klassen imorgon och tänker att , ah va tusan, man får ha med lite nöje också. Så tre klick senare är jag inne på sydsvenskans nöjes sida och upptäcker händelsen som ska inträffa i sommar som om den går i lås för mig kommer att stryka tredje punkten på min
 "att göra innan jag dör" lista skriven i åttan när jag var ung och femton.

U2 till Ullevi. U2 live!
det lönar sig att plugga, fyra dagar på mig att fixa pengar, sällskap är kirrat och sen börjar kriget för att få stå i svett och sjunga med rinnande tårar.
U2 LIVE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Get on your boots...

Vi ska se U2 =)

2009-03-11 @ 22:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0