let me get back to you with that

En trevligt festlig helg som jag started off med att ramla i soffor i svedala och avslutade imorse i mys sängen i helsingborget.
Nu är jag så upptagen att dessa fem minuterna jag unnat mig att blogga är guld, för vad gör jag om inte studerar samhällskunskap som vi har ett killer prov i imorgon och jag måste milt uttrycka det som HAT. jag HATAR det.
har nyss ätit god middag dock som jag lagade till mig själv, bearne sås som jag inte kan stava till och kött och nybakat bröd me avokadosallad. mhm. grown up much? ok. gjorde bara såsen av pulver.
ännu en festlig sak som väger upp skitprovet är att jag har återfått sex and the city boxen och det är ju inget annat än grädden på moset, ren lycka.

anyway tillbaka till pluggish och sockerdricka. sen däckar jag i mitt rum som jag måste städa. jag är trött. vaknade fem i morse har varit walking mongo hela dagen.
pys

Kommentarer
Postat av: Naughty

Varsågod. (För Boxen) I miss it!

2009-03-24 @ 20:42:40
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0