ge mig en biljett innan du går att gå på konsert på!

 

Halluvens. Idag har jag varit ledig och morgonen spenderades i min säng med mig själv och mina drömmar. Vaknade först vid sju, kravlade förvirrat upp åt frukost och däckade sen mysigt i sängen igen till klockan var tio och huset folktomt.
Har pluggat kulturhistoria, förgäves ringt kryssnings konungen, och lagat kyckling med ris till lunch. Eller värmt upp iallafall.
Sedan hoppade jag hem till Micki och letade kläder, då fick vi finebesök av Hany med masken.
Efter shoppning i Mickis closet hoppa jag hem igen, dansade och stal antes plattång. dåligt gjort, hon kom hem och skällde. jag gick tillbaka till micki och plattade håret där och nu vrålar ante på övervåningen på amme. BUT IM LEAVING om en halvtimme till Lotta för att sedan fara vidare till Milla och firar henne med middag så skrik er hesa!

Där har ni ointressanta fakta för att sedan ge er något att suga på. I GOT THE TICKETS. U2 FÖRSTA AUGUSTI with mama farn and natak.
YE!
nu ska jag ta en panodil för huvudet och halsen och fortsätta låssas att jag är frisk som en nötkärna. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0