Första mars


Skrattig vecka, snurrig vecka och avslutad och påbörjad på finaste möjliga sättet.
Veckan tar slut denna söndag kväll med en hejdå puss från min lille.
Mars påbörjades med en godmorgon puss från min lille.
Jag har suttit i ett hål i skolan och skrattat med Isa och Emelie, jag har fått nya tast och bf vänner, jag har lidit på yvonnes lektioner och jag har fått nattligt besök av min pojkvän som klockan tjugo i ett på natten ringer mig och säger att jag ska gå ut på mitt tak för en cigg och tro det eller ej, där satt han i min mössa och med en luring i mungipan.
Festlig dans fredag med mina små sär och go lördag söndag med promenerande och mycket frukost.
Nu hör jag på Billie the vision och tänker att allt alltid blir bra och all the love that is in me är helt sjukt. Hejdå till snurriga februari och hej till mars vad du nu än kommer bli för månad. Feb var inte helt fab, men allt hann bli top noch innan första mars.

pus

Kommentarer
Postat av: nicole

mars ska bli sådär marsfab plus all fabheten som aldrig blev verklighet i feb. fab!

2009-03-02 @ 00:55:40
URL: http://pauseknappen.blogg.se/
Postat av: simon

djupt sagt nicole (:

2009-03-02 @ 01:27:21
Postat av: Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimon

nicole, du är så djup (:

2009-03-02 @ 01:33:07
Postat av: yollan

haha djup som ett hav! det var finfint. pus på er

2009-03-02 @ 08:57:11
Postat av: nicole

är man djup så är man liksom...

2009-03-02 @ 14:20:30
URL: http://pauseknappen.blogg.se/
Postat av: yoli

precis precis!

2009-03-02 @ 16:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0