Fiesta forever

Grattis Till Emelie 18 År. KKKKKKK TAST.
Även om du är hatad av bf tjejerna är du älskad av oss andra.

Ikväll ska hon firas fyllas höjas till skyarna, idag har vi lekt och alla gillar sexual kunskaps lappen på anslagstavlan.
Det har även varit sol denna soliga marsdag, men den är visst på vilostund just nu.
Jag har rött te här bredvid, fina kvällsplaner, en studiedag att se fram emot och "All night long" Lionel Richie på itunes.
Mew, special är också fin idag och baletten är tyvärr inställd hehehe. skämtar med mig själv. nu ska jag göra mer te, en löjlig lyckodans i mitt kök och försöka tejpa ihop mitt bankkort som jag lyckats KNÄCKA. vafalls.
förresten så är brittmarie en riktig bråkstake och hanna och jag är inte big fans. hay

men en sko är alltid gott. TAST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0