dansar mig fram

Gomorron lindängen, här sitter jag med äggmackor och kaffe i pappas tröja och myser. Ännu en solig morgon med blå himmel och det enda som fattas mig är luringar.
Idag ska jag dansa jazz i tre timmar och ser fram emot det riktigt mycket, nyttigt liv då jag igår efter ett intensivt balettpass GICK till stan från limhamn med min trogna kompanjon Micki vid min sida, safe to say blev vi trötta och tog bussen hem, där vi träffade Ali. mysig liten värld huh.
Ser som sagt fram emot dansen väldigt mycket idag, och snart är den här eftersom skolan inte börjar förräns vid tjugo i tolv med teaterlektion sedan journalistik och hemhoppande för min del.
Ha en bra dag!

mina nya karaktärsskor, två timmar i attityd på dessa och fötterna säger ajaj medan jag säger jaja! fina e dom iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0