Hemkommen

Siesta var precis vad det skulle vara, för bra för att vara sant.
Vill inte förstöra med för små ord.
ÅK!

Lilly allen - fuck you very much för de sura stunderna och vi varvar med smöriga David Cook I dont wanna miss a thing, vet alltså inte vilket humör jag är på ikväll vet bara att kyliga fötter snurrande skallar och äta allt man hittar är saknat.

Imorgon flyttar Natti, Sebster och Mojo hem igen och oh happy day. Det blir även fyra timmars callback grejs för musikalen och ojojojojoj ta mig tillbaka till ja ni vet''



Mayas bild och jag är så här söt när jag åker på festival. Hej Erik Billing och nu super vi oss fulla och fula.
Han bodde med mig trots min festivallook, tror pojken gillar mig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0