ska vi ta bussen till sommaren?



Det känns som att jag går i en relativt rask takt mot sommaren, eller våren som jag faktiskt längtar efter mest.
Det mesta känns rätt bra i mitten av stress, samhällskunskap, nya "ta tjuren vid hornen upplevelser" och pasta som jag nyss lagade och kände mig stolt över.
Allt ska nog bli bra, jättebra.
Systrar har jag i överflöd och mamma och pappa har jag även om dom är på restaurant nu.
Osammanhängande och bra, jag är jättenöjd.
detta gör jätteont, men jag är verkligen verkligen jättenöjd. smack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lär mig lägga upp You Tube videor! Gah..jag SAKNAR mitt blonda hår =(

2009-01-25 @ 23:01:22
Postat av: Anonym

hey dagnatt

2009-01-26 @ 18:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0