Pampering

-Every girl deserves to be treated like a princess - Heidi Montauge The hills

Jag kan inte hålla med mindre, även om uttalandet kommer från en relativt korkad blondin som är fast i the relationship from hell. Hursomhelst, ibland måste man bli lite bortskämd och när man i ett fall som mitt idag inte har någon som kan skämma bort en pga småsaker som att mamma är sjuk, storasyster har åkt tillbaka till Linköping och den där lille som ofta gillar att klia eller klappa på mig när jag behagar befinner sig 64 km bort i en annan stad så får man helt enkelt ta nästa utväg och skämma bort sig själv.
Det kan egentligen inte bli mycket bättre för jag kan ju inte göra fel, jag vet exakt vad jag vill ha och behöver en dag som
denna då det är en minusgrad och mitt hem badar i solljus.
Det har redan börjat bra med att sova till halv ett, en baddare, jag sover inte länge det är liksom inte min grej men idag kände visst kroppen för att ta ut svängarna och inte resa på sig förren amme balanserade in i mitt rum med varma ostmackor som jag krängde framför Rachel Ray varvat med familjen Bundys odrägliga kommentarer gentemot varandra ringades i mina öron.
Min sjukdom börjar avta helt och det är faktiskt endast hostan som besvärar mig, hur morgondangens 1 h och 30 minuters långa gympapass som ska inleda hela vårterminen kommer gå vill jag dock inte ens tänka på eller kommentera.
However, för att värma upp ska idag bli en bra dag och det börjas nu med att jag traskar till affären köper en god kolsyrad bubbeldryck att blanda i fina glas med vad jag vill och sedan sätter mig i ett rent snyggt rum med min drink min morgonrock och ett fantastiskt program på teve.
Inte mer än så behövs för att jag ska le idag och det är väl en himla tur, för skyhöga krav hade jag inte orkat uppfylla åt mig själv.
Adios amigos och hejdå och solong suckers och ät nått gott, drick nått gott allt för att må prima. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0