A watering hole where the girls are round, and curves in all the right places

På bättringsvägen, stenblocket har lämnat kroppen iallafall och nu är det mest knivarna i halsen som besvärar. I can live with it for now.
Solen skiner och jag har The song, som jag hade glömt existerade. Bli glad, lyssna och drick te i mängder så blir vi friska tillsammans allihopa och innan man vet ordet av lyser solen fortfarande på himlen, fast utstrålande värme istället för de sju minusgraderna som vi idag lever med. 
Min sjukdom har nått mami och det är hennes tur att bli liten, och ömklig och min tur att växa upp och bli omhändertagande. 
Om två dagar åker Nattski och det är inget jag tänker på.
btw har jag kicked en bad habbit vilket kommer leda till viktökande och därför kommer låten till hands väldigt bra, big girls you are beautiful och har renare lungor än jag skulle fått om jag fortsatt såhär i förtio år. en luring då och då dör man inte av, men ingen vana längre.

hay! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0