uppesittarnatt

vansinnig!
stick
kom
stanna gå kom tillbaka dra åt helvete gubbjävel älskar dig hatar dig. bah

uppesittarnatten startad, jag ska se filmer städa mitt rum dricka upp mitt te ur pappas homer simpson mugg, och vara frustrerad tills jag somnar och vaknar av våffellandets melodi ur mobilen som för övrigt inte har pengar inom sig starting tomorrow, gympa kvart över åtta, nej yolanda har inte skolkat lapp till föräldrarna. mat och sällskap med slicke och mig i mitt förråd och detta skriver jag för att jag inte vill tänka för ingen bryr sig om att jag ska se filmer inatt allvarligt talat. face it. jag har ett frown som inte kommer turn up side down.

jag vill ha allas famnar öppnade för mig jag vill kunna krama alla verkligen er alla, men jag vill också säga stick era nasty sons of bitches och krama mig själv för jag är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0