tjugo små frågor



hej, jag kan inte sova. det är inte det att jag har försökt men precis när jag drog ur kontakten och bestämde mig för att jag var för trött för att inte se på film och istället vände mig till min ipod som jag återhämtade hos räkfoster ebi idag bestämde den sig för att strejka hårt. inte ens datorn kan tala förstånd med den och här ligger han, ja han, retfullt bredvid mig och lyser utan funktion. och en fix ide om att jag vill somna till någons röst som sjunger får mig att dra slutsatsen, jag kan inte sova. 

Namn? Yolanda
Ålder? Sjutton snart sjuttio
Vad gör du just nu?  Ställer tydligen om min ipod och kliar mig på nosen
Vad har du på dig nu?  Tshirt, trosor, grå hood och ett sömnigt ansiktsuttryck
Vad har du gjort idag? Sett på Mando diao och ätit chips i ebbas grottrum
Har du pussat någon idag? Ja, krökrygg konstigt nog
Har du gjort något dumt idag? Slog min tå rätt hårt när jag vaknade och åt ingen frukost
Vem vill du träffa mest just nu? mojsmojs och simon
Har du köpt något idag? Ett halvt paket Red Eagles
Har du pojkvän/flickvän? Ja-adå både och
Vad är den dummaste kommentar du någonsin hört? Jag skulle kunna röka Fem cigaretter till...
Är du hungrig just nu? Ja, det är min livsstil
Vad kallar du dina föräldrar? Mammut, Papps
Vad ska du göra imorgon? Skriva klart regi & analys, göra nått gott till middag och börja packa
Är du känslig? ja nej ibland, om jag bryr mig
Vad är din favoritmat? kyckling med ris och vitlöksbröd
Hur imponerar man på dig? med ärlighet och charm
Vad är ditt motto? aint no mountain high, aint no valley low, aint no river wide enough baby
Är du naiv? jag är blåögd, fast egentligen är dom gröna
Vad är klockan nu? för mycket gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0