say what you mean, mean what you think and think anything

hej nu är jag nyvaken, liten dusch och plattång sen ska jag till skolan och inta nästa läsperiod som börjar i i i idag!
inatt drömde jag att det brann och sen att pappa bet sönder min mobils kort så att jag inte skulle kunna använda den, det var rätt jobbigt för sen vred och vände jag mig hela natten.
i drömmen var även en tjej i skolan som jag aldrig träffar eller pratar med medverkande hon sa att det brann för att hon och hennes pojkvän hade för snuskigt sex och elden var straffet...hm. men jajjja

idag ska jag städa mitt rum, söka prövning och antagligen träna danser och räkna några mattetal. woho, imorgon har jag balett och onsdag jazz...kommer bli intressant jag är nog inte deras favoritperson at the moment. men jajja.

nu vill jag förresten verkligen att det ska bli vår, alltså då menar jag det verkligen. i förregår gick simon och jag i snön på natten och blev fjorton, det var kul men ärligt talat vill jag bara att det blir vår NU. och på våren vill jag leka med mina kompisar och med min sssimon. jag vil ha vår, vår. det ska jag ta hand om. så jajjja!

nu ska jag get ready, och jag lyssnar på cat stevens cant keep it in, man blir redigt glad då. try it. sen ska jag vara optimistisk nog att säga att solen och våren löser allting. och innan dess får jag jobba för högtryck. jajja det ska jag!

Idag vill jag ha.



en puss av simon



en luring med ister



och bra danstimmar

over and out

Kommentarer
Postat av: mama

heeej jag saknar min yolander! okej lite creepy att kalla dig min men you get what i mean. Call me sometime, det är alltid refreshing med ett yolasamtal! huggsies /mojo

2009-02-23 @ 20:02:02
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/
Postat av: Anonym

thanks mojo, gla jag blev. saknar dig. miiih kom hem

2009-02-23 @ 21:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0