Jag är en fjant jag är din fjant



Mitt sällskap idag har varit mig och det är utomordentligt. Skolan börjar klockan fem och jag har städat en nerevåning, lagat lunch, lyssnat på the corrs på hifey spelarna sen klockan tio och hämtat en jacka ur mitt skåp.
Pasta kryddig sås with a side of bread och en cigg på maten en kopp kaffeoch jag kallar mig själv för lirare.
Städade för mammut och papis skull helt utan någon baktanke och är lite förvånad, det borde jag inte vara tyder på dålig människa kvaliteer hos mig som jag ska kick.
Nu ska jag starta om the corrs och göra te istället för kaffe, the corrs är bäst på sommaren men fungerar också en råkall februaridag som idag.
kanske kommer go grannystyle on my own ass och sova lite innan skolan, men nu är jag uppe vaken påklädd och ej naken.

puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0