Hejdå !



yollebitch-ålahuve

har ikväll sagt hejihejdå till min favoritmorbror som lämnar landet för att satsa på sin vingård.
likast mig i släkten och tillsammans tog vi en avskeds ciggeluring i förrådet och skrattade åt pappas menthol marlboro som låg på bordet.
Sista visdomsordet till mig var "svårt är att leva, svårt är att dö, svårt är att skita i meterdjup snö". djup och fin. morbror marko.
Den som e som jag. lite iallafall, där jag får mina hyss ifrån.
Vi ses på vingården i sommar. Kommer sakna dig och din filmkamera!

En riktig Buskompis.
Mamma säger, tro inte på något han säger, lyssna aldrig på hans råd, och ta inte efter honom.
Vi gillar det. jag gillar det. ikväll ska jag dricka cola. och se vad jag ska göra.

men anyway. hej här är markos sista visdomsord till mig.
Svårt är att leva, svårt är att dö, svårt är att skita i meterdjup snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0