Drar på smilebanden!

NÖJD.
Idag har jag spenderat med att göra det jag är allra bäst på, nämligen att skratta. vi skrattar åt vatten, sminK, fitternicK, tast och det gör jag med glädje så att smilgroparna gräver sig djupa och solen bländar ögonen.
Rätt nyhemkommen, och har nu fyra vitlöksbröd, egengjord juice och en banan i magen. laddar upp inför baletten med att fylla skattkistan och lyssna på To win my love från livet enligt rosa.
Lurar våra kroppar att det är varmare än vad det är genom att gå i t shirt på skolgården och säga att det är varmare ute än inne. Små upppiggande sms från helsingborg där solen också skiner har även gjort att tillochmed Yvonnes engelskalektion var rätt nice.
Det har varit en perfekt solig dag, och jag är nöjd nöjd nöjd tjejen här är väldigt nöjd. det handlar om danskrattast och mina kompisar
mhm  smack!



yvonne- isa viktigt att du tar med dina böcker i fortsättningen...och verkligen lyssnar. sätt dig gärna långt fram.
isa- ja, jag förstår, jo jag ska verkligen göra det varje vecka.
yvonne- bra, det fixar du
isa- ja...fuck you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0