dont

i mannens mjukisbyxor är jag för trött for words, kylie minouge wow hjälpte för ett tag och jag får plattång för en morgon om ante får ipod för en kväll.
jag har burit bord, jag har burit lådor och ett tungt huvud hela dagen, jag pratar nu med min bästis som jag inte pratat med på sisådär en vecka genom en msn konversationen med killen som är lycklig nog att ha henne på tråden.
mina händer är riktigt kalla och håll käften där uppe, min pappa är på en femårings nivå och har inte använt sig fullt ut av sina kooking skills de två senaste dagarna, konstig pasta och rödbetssoppa är big no när jag kommer hem trött från skolan vid halv sex en sleten måndag.

fantasi och en kontainer att dumpa trams och tankar i hade varit skönt, och oj därserman premiär om fyra dagar och hur löd nu de sista replikerna igen?

eftersom tåget inte kommer att ta mig dit jag vill får jag väl helt enkelt resa mig och hämta mitt te som dragit för länge nu. vitlöksbröd är en livsstil och tack tack alltid kul att höra att man luktar gott.

reportage var det ja, inlämnas om en vecka och när ska jag besöka örestads ryttareförening och vad ska jag ha på mig imorgon och när ska det bli varmt för mina händer kan inte hålla luringar i tumvantar för sydpolsklimat och jag saknar min man.

och your hot and your cold your yes and your no your in and your out your up and your down

allvar tror du ja nej naj hajhaj sov gott.

med risk för att låta bf, SOM JAG SKA DANSA DENNA VECKA. jag behöver skaka di lurviga jag behöver bli utskälld jag behöver andnöd och jag behöver vattenfallskänslorna i mitten av ett split jump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0