to do list

Idag var en "göra saker jag måste göra dag".
Jag har druckit kaffe på en filt i parken med Iris och Isa, jag har vandrat runt i stan, jag har pysslat, varit på banken och fixat nytt kort och tagit ut pengar och även gjort vuxna saker som byta ut ordet bok mot kuk.
akademi...handeln. Vi toppar inte ballar av stål, men på god väg är jag och isen.
Nu sitter jag här och myser vid ett pysselbord och en kopp te inom tio minuter om mami känner sig snäll.
Sen ska jag smyga mig upp och kolla på sex and the city med antenberg och invänta morgondagen då ebster lämnar berlin för sverige igen.

devalade...pappa lagar förresten dammsugaren och jag väntar på svordommarna som inte kommer. glada föräldrar gosig yoll som saknar sin boll. niet egentligen saknar jag mest silf
heihei nu ska jag mixa me musik snabbt



tänkte även tipsa er om en brabra film. min pojkvän gör mig kulturellare för var dag som går. sevärd ! slumdog millionare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0