pancake factory

Ännu en gång ska det dras på munnen åt mina talanger vid spisen. En sovmorgon till klockan två idag, så varför inte treata sig själv på en riktigt god frukost tänkte jag och drog fram kokboken för att schteka pancakes.
Smeten gick hur bra som helst och även gräddvispningen, det var själva stekandet som inte höll med mig, vilket är konstigt för jag schteker ju mest hela tiden he-he-he.
Hursomhelst brända och degiga och hela köket blev dimmigt som en novembermorgon. Så jag blev fast med ett stekjärn med fastbränt margarin och en skål med fluffig grädde.
Ja, jag åt en skål med grädde och sylt till frukost och ångrar mig lite nu.
Dans i kväll eftermiddag / plugga till gympaprovet.

Godag godag !

It burns like me for you lillenliten lilleman. KOM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0