have a little fun and Oh-oh-oh

Idag har jag gått runt och tänkt på rädslor.
Följande saker har gnagat i mig idag, vi börjar med svininfluensan som hanna slängde i ansiktet på mig när jag trädde in på samhällskunskapen. Denna sjukdom fick jag först en rejäl läsedos av ur metro på bussen och sedan nojjades det loss, kan min tvåmånader långa förkylning vara svinflunsan eller är det bara polyperna som härjar i snoken min.
Skulle jag nu ha den sviniga sjukdomen och bli dödssjuk skulle det inte vara nått problem för det för oss in på punkt två på min orolighetslista, dumt nog tog jag ett "när ska du dö" test igårkväll på fejjan och tänkte trött att de skulle ställa hälsofrågor men nejnej och jag lever inte länge till. Det drömde jag jobbigt om hela natten och vaknade trött vid fem av ett sms från lillen som då gick och la sig.

På något sätt har jag stillat nojjorna, tack vare sunni som också tagit testet och joinar i himlen om det stämmer, halsonten står det inget om i svinflunsan och man ska dessutom behöva ha fått sjukdomen utomlands och jag har hållt mig till sverige på senaste.

Nu sitter jag vid datorn och lyssnar på strong indipendant woman musik, tillexempel MAN I FEEL LIKE A WOMAN.
Samtidigt som jag funderar över om det är dags att se twilight snart, om jag borde plugga inför engelska nationella imorgon och om jag ska tvinga ut micki på promenix ikväll.

Musiken lurar bort läskiga tankar och allt jag vill är att busa genom natten med min kompan ister och hanne och ebsi och lotten och mattsen och majki och sunnset och alla andra som vill hänka. UT OCH NJUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0