Aprilhimlen

Jag älskar den. Aprilhimlen då.
Den har varit blåare än en blåtira de senaste dagarna och även om helsingborg är molnigare idag så smyger aprilhimlens känsla in i min kropp och jag kan må lika bra som igår då jag och lilleman vandrade runt på helsingör och som i förregår då vi drack öl vid havet i helsingborg.
Oj där vred han sig i sängen och jag känner att jag ansvarar för att väcka pojken snart så vi hinner med våra tacos och promenix till affären.
En extremt bra start på påsklovet med flak och tågfärd med min hann till helsing och imorgon far jag hem för att settle my throne som städare i trappuppgång.
 Bilderna i min mobilkamera längtar efter att visas men nu ska jag se klart reprisen av Grayes och väcka simpen.

HA DET VÄL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0