med julte i koppen

Hej klockan 00.42.
Jag har många älsklingar. Jag pratade just med en av dom. Gillar förresten inte ordet älsklingar lika mycket längre, tycker att det missbrukats lite här och lite där.
Hur som helst, jag har många sådanna. Loved ones.
Slog just ett nummer som sitter i huvudet och pratade med en av dom. Hon finns med i filmen. Den andra skrek i bakrunden och hon finns också i filmen utan tvekan.
Efter en väntan på en skabbig busshållplats med en av mina älsklingar tog jag mig hem och fyllde julkoppen med julte och börjar förbereda mig mentalt inför jobb imorgon.
Lördagen ska också bjuda på luringar med isterband och det är ett måste.
Nu ska jag löjligt nog citera en låt från en grupp jag inte tänker nämna. Men oj vad orden är klockrena och oj vad jag måste skaffa en väckarklocka.
hejdå yollster. Jag återkommer med ett juligt inlägg nästa gång som förhoppningsvis kommer att ge er julkänslor ner i benmärgen och ryggraden!
Lovar alltså att inte blogga igen förrens jag är på sliskigt gott humör.
kan vara imorgon, övermorgon eller om ett år! kanske en minut eller timme. nu ska jag städa mitt rum och fiffla. en luring? kanske. ta er hem lugnt tjejer.
Och glöm inte mina kvinnligaste älsklingar att lammkött passar bäst på en tallrik. (stendött). Oxkött kan också göra det för den delen.
vänner, vänner ni förstår. ni andra kan ju försöka!


I'm Your Girl, You're My Girl, We're You're Girls
Wont you Know That We Love You


Kommentarer
Postat av: joystic

det är nog den finaste filmen som skapats!



"Gillar förresten inte ordet älsklingar lika mycket längre, tycker att det missbrukats lite här och lite där"



Så jävla klockrent! WIIHOO. Nu tycker jag du ska skriva ett inlägg om mig för jag är ju trots allt en jävla bra vän. jag höll föreläsning i helgen till ebbster om varför jag är en sån underbart bra vän. Du ska också få höra, i promisse you babe! HEJDÅ! nu ska jag käka ännu fler lussebullar än jag redan gjort. Vill säga ca 20 st! HEJDÅ!

2008-11-30 @ 17:52:42
URL: http://benet.devote.se
Postat av: yollster

du är nominerad till världens bästa rygg krökare. det innebär allt somär bra.

love you och cocacola

2008-12-01 @ 17:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0